Fotele do sali konferencyjnej część 2

Fotele do sali konferencyjnej część 2

W poprzednim artykule z tej serii wymieniliśmy dla Ciebie dwa bardzo interesujące modele foteli konferencyjnych. Z racji zainteresowania tą tematyką mamy dla Ciebie opis kolejnych dwóch foteli, które również mogą Ci się spodobać i uświetnić salę konferencyjną w Twojej firmie. Szczególnie, jeśli zależy Ci na wygodzie Twoich kontrahentów i pracowników, których będziesz na takowe konferencje zapraszał.

FAN 10HC
Jest to pierwszy fotel na naszej liście i zdecydowanie zasługuje na uwagę, ponieważ wyróżnia się nowatorskim wyglądem i świetnie nadaje się do takich pomieszczeń, które są eleganckie, ale jednocześnie niebanalne.
Siedzisko jest uniwersalne, dzięki czemu nie tylko sprawdza się w salach konferencyjnych, ale również biurach, o ile zależy Ci na tym, aby Twoi gości byli wygodnie przyjmowani. Zdecydowanie FAN 10HC wyróżnia się poprzez wyjątkowy kształt kubełka, który nie tylko jest stosunkowo nowatorski, ale również daje się poznać na tle innych tego typu rozwiązań. Sam kubełek wykonany jest w technologii pianek wylewanych, a w tym jego producent ma ogromne doświadczenie. Oczywiście to wszystko przekłada się na to, że fotel jest niezwykle wygodny i wspaniale się go używa.

VANCOUVER BOX VB 1
Drugi fotel na naszej dzisiejszej liście może przypominać fotele klubowe z początków XX wieku. Cechuje go niezwykle oszczędna i kubiczna forma, która z pewnością świetnie wpisze się w stylistykę nowoczesnych pomieszczeń biurowych. I to nie tylko sal konferencyjnych, ale np. poczekalni w biurze, czy też do gabinetu. Jest to taki mebel, który zdecydowanie zwraca uwagę i powoduje bardzo pozytywne wrażenia.
Jak więc widzisz, można znaleźć naprawdę ciekawe rozwiązania, dzięki którym z pewnością będziesz w stanie przyjmować swoich kontrahentów, czy klientów w godnych warunkach. Musisz wiedzieć, że to bardzo mocno wpłynie na Twoje postrzeganie wśród nich, bowiem tego typu rzeczy jak najbardziej są doceniane i warto jest zwracać swoją uwagę ku nim. Z pewnością nie warto jest na tym oszczędzać, ale zdecydować się na konkretne rozwiązania, które pokażą jeszcze wyższą wartość Twojej działalności w oczach klienta. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *